Home > Persruimte > unitech Persbericht

• Zie meer met de unieke schermeigenschap van de PA690

‧NL - Europe & Africa

‧Product News

Unitech Europe, fabrikant van robuuste mobiliteitsoplossingen, kondigt de introductie van hun laatste nieuwe industriële PDA aan: de PA690. Uitgerust met een unieke schermeigenschap en alle laatste draadloze technologieën zorgt ervoor dat deze PDA buitendienstmedewerkers kan ondersteunen in elke type markt.

Schermafmeting doet er zeker wel toe!
    In tegenstelling tot de huidige standaard schermafmetingen in de industrie is de PA690 uitgerust met een groot 3.8’’ Wide VGA outdoor LCD. Dit brengt vele voordelen met zich mee. Orders opnemen in restaurants is bijvoorbeeld nog nooit zo eenvoudig en duidelijk geweest. Daarnaast is de PA690 in staat om zowel klantgegevens als route aanwijzingen in één scherm te tonen. “De markt van vandaag is overspoeld met schermafmetingen van 2.8’’ of 3.5’’. De keuze voor merk A of merk B is meer een emotionele keuze dan een rationele. We hebben veel aanvragen gehad van klanten die behoefte hebben aan een groter scherm maar niet de unieke vormgeving van een PDA willen verliezen,” zegt Jeffrey Huang, Algemeen Directeur van Unitech Europe. “De PA690 beantwoordt de vraag om meer te zien in één scherm perfect”.